Lai cik daudz mēs runātu par patērētāju kultūras ēnas pusēm, ja vien neesam pārliecināti minimālisti, lietām mūsu dzīvē ir liela nozīme. No vecmāmiņas mantotais šķīvītis, misiņa radiatora slēdzis, kas ienes mājās siltumu, vai marmora paliktnis, uz kā servējam uzkodas svētkos. Laika gaitā lietas apaug ar stāstiem un sajūtām, nereti iemantojot simbolisku nozīmi.
Britu dizaina studijas Committee dizainerus Harry Richardson un Clare Page vienmēr ir interesējis radīt humora pilnus un vienlaikus skaistus produktus, kas piesaistītu cilvēka uzmanību. Šogad viņi kopā ar britu zīmolu Estabilished & Sons piedāvā atjaunotu 2003. gada Kebeb Lamp dizainu, akcentējot cilvēka mīlestību pret lietām.
Kebab Lamp dizains būtiski nav mainījies, tomēr dizaineri ir pieslīpējuši dažas nozīmīgas detaļas. Pašreizējā gaismekļu kolekcija sastāv no četrām dažāda lieluma Kebab lampām. Lai padarītu gaismekli elegantāku, tika mainīta abažūra krāsa un pamatne. Abažūram tika izvēlēta rievota smilšu krāsas apdare, kas ieslēgtam gaismeklim piešķir grafisku akcentu un kontrastē ar lampas kātā salikto lietu krāsainību. Atjaunoto modeļu pamatnes ir izgatavotas no akmens atgriezumiem, kurus dizaineri īpaši piemeklēja katras lampas estētikai. Lampas statīva konstrukciju veido dažādi viens uz otra novietoti priekšmeti. Katra lampa ir unikāls objekts, apvienojot dažādus sadzīviskus priekšmetus – mākslas darbs ar savu nosaukumu un savu stāstu. Tie humora pilnā veidā stāsta par civilizāciju, cilvēku domām, greznību un atbildību ko sev līdzi nes lietas. Kebab Lamp ar savu dizainu komentē masveida ražošanas ietekmi un patērētāju sabiedrības paradumus, kas ar katru brīdi arvien palielina saražoto lietu apjomus. Dizaineru mērķis ir rosināt debates par dažādiem ar ražošanu un patēriņu saistītiem jautājumiem.
Dizaina lielākā atšķirība no mākslas ir tā mērķis. l’art pour l’art, jeb “Māksla mākslas dēļ” ir mērķis, uz ko tiekties, lai radītu tīru, no aizspriedumiem un pasūtījuma uzliktajiem ierobežojumiem brīvu mākslu. Savukārt radīt dizainu priekšmetam tikai tādēļ, lai radītu ko jaunu ir kā pieliet degvielu tā jau nokaitētajai patērētāju kultūras vēlmei pēc jaunām lietām. Kebab Lamp asprātīgi komentē sabiedrības kāri pēc lietām, zināmā mērā ar šo komentāru vēršoties arī pati pret sevi.