Jau kādu laiku televizors ir atkāpies citu tehnoloģiju priekšā, un ne vienā vien mājsaimniecībā šīs kādreiz tik svarīgās ierīces nav vispār. Jaunākās ziņas jebkurā diennakts laikā ir pieejamas viedtālrunī, savukārt atpūtu pēc garas darba dienas pie datora ekrāna arvien vairāk cilvēku gūst, aktīvi kustoties un esot pie dabas, nevis pie cita ekrāna. Lai noturētu savas pozīcijas TV ražotāji nāk klajā ar dažādiem dizaina un tehnoloģiju uzlabojumiem, padarot TV par interaktīvu ierīci, kurai var piemist arī pašvērtīga dizaina objekta statuss (atcerēsimies, piemēram, izcili gaumīgo Samsung Serif TV).
Šī gada sākumā, patērētāju elektronikas izstādē CES 2020 Samsung prezentēja savu kārtējo sasniegumu TV dizaina jomā – viedo televizoru Samsung Sero TV. Tas automātiski pagriežas vertikālā vai horizontālā pozīcijā, atbilstoši satura orientācijai. Saukts arī par Z paaudzes televizoru, tas radīts ar mērķi apmierināt to lietotāju vajadzības, kuri daudz laika pavada, patērējot saturu Instagram, TikTok un citās sociālo mediju vietnēs. Šis televizors spēj saslēgties ar lielāko daļu Android tālruņu un automātiski atspoguļot telefona ekrānā redzamo saturu, turklāt TV neierastā, vertikālā formātā.
Vertikālā orientācijā Sero izskatās kā milzīgs viedtālrunis, kas piestiprināts pie plastmasas molberta. Kabeļu savienojumi ir paslēpti ierīces aizmugurē. Starp priekšējo displeju un aizmugures paneli, kurā atrodas savienojumi, ir vienkāršs motors, kas nodrošina rotāciju, imitējot jebkura jūsu viedtālruņa pozīciju. Kad tālrunis tiek pagriezts par 90 grādiem, Sero TV automātiski seko.
Neskatoties uz to, ka Sero spēj orientēt displeju vertikāli, Samsung ir saglabājis QLED 4K televizora funkcionalitāti – krāsu piesātinājums un spilgtuma izcilā kvalitāte pilnībā atbilst mūsdienu prasībām.
Samsung Sero TV ir raksturīga nodeva interneta laikmetam – tā dizains ir pilnībā pielāgots veidam, kā tiek patērēts interneta saturs. Laika pārbaude rādīs, kāda ir TV nākotne. Vai šāda veida ierīce kļūs aktuāla paaudzei, kas televizoru praktiski neskatās, vai kļūs par pēdējo mēģinājumu integrēt TV mūsdienu dzīvesstilā.
