Kino skatīšanās kultūra kopš tās pirmsākumiem ir piedzīvojusi dažādas izmaiņas, vienmēr pielāgojoties tehnoloģiju attīstībai. Sākot ar melnbalto, mēmo kino, šobrīd atkal aktuālo brīvdabas kino, līdz mājas kino, kas, pateicoties Netflix, ir pierasta ikdiena. Tomēr kinoteātru saimnieki nemet plinti krūmos un nāk klajā ar jaunievedumiem, kas aicina skatītājus no mājas komforta atgriezties kinozālē.
Kinoteātris Pathé Spreitenbach Cīrihē tagad var lepoties ar trijām augstas klases VIP kinozālēm, garantējot visaugstāko komfortu. Kopš maija sākuma jaunais kino koncepts, ko radījusi dizaina studija NOCC, piedāvā filmas skatītājiem apgulties zvilnī un piedzīvot mājas ērtības, turpinot baudīt kinozāles augsto attēla un skaņas kvalitāti. Pathé Spreitenbach VIP kinozāles ir evolucionāras savā pieejā individualizētai kino skatīšanās pieredzei. Tajās tradicionālo krēslu vietā ir pieejamas divu izmēru gultas, jeb zviļņi. Zviļņu novietojums ļauj klientiem ierasties pāros un atpūsties neuztraucoties par pārāk šauru vietu kājām. Zviļņus var individuāli konfigurēt, pielāgojot to pozīciju ikviena apmeklētāja ērtībām. Mēbeļu galvgalis vizuāli atgādina kokonu, nodrošinot viesmīlīgu tuvības sajūtu un šobrīd tik aktuālo iespēju distancēties.
Apmeklētājiem tiek piedāvāts atstāt savas mantas sānu galda nodalījumā un atlaisties uz Tediver matrača, kas nodrošina mājīgu komfortu un aviokompāniju pirmās klases ekskluzivitāti. Šo elementu kombinācija rada unikālu kino pieredzi, kas papildināta ar vismodernākajām skaņas un video sistēmām. Par 48,50 dolāriem klienti saņem arī bezmaksas dzērienus un uzkodas, kā arī čības un pat naktsgaldiņus, lai justos tā, it kā patiešām būtu mājās. Klusināti apgaismotajā kinozāles interjerā ir kombinēta samtainu materiālu un valrieksta koka apdare. Šādu klasisku dizaina sastāvdaļu izmantošana rada greznu atmosfēru, kas kino apmeklējumu no jauna padara par ekskluzīvu pasākumu.
Jau kādu laiku mūsu ikdienas digitalizācija ir liels izaicinājums dažādu sabiedrisko un kultūras telpu projektēšanā ar galveno jautājumu – kā klientu (pircēju, vai kultūras baudītāju) izvilināt no mājas? Pēc pandēmijas šis jautājums ir ieguvis vēl lielāku nozīmi. Viena no atbildēm noteikti ietver individualizētu, unikālu pieredzi, kas aicinātu cilvēkus pacelt acis no ekrāniem un doties meklēt sajūtas reālajā telpā. Pathé Spreitenbach ir labs piemērs, kā nodrošināt šādu pieredzi.