INTERIOR ir informatīvs un izglītojošs mediju projekts par dizainu, tehnoloģijām un dzīvesveidu. Labākie interjeri, aktuālākie notikumi un priekšmetu dizaina jaunumi, tehnoloģijas un māks

Papildus žurnāla INTERIOR drukātajai versijai mūsu portāls www.interiormagazine.lv ik dienas publicē rakstus par aktuāliem Latvijas un ārvalstu dizaina projektiem, kā arī aizraujošu videosaturu Youtube kanālā. Žurnālu var iegādāties arī elektroniskā versijā ISSUU platformā.

Mēs aktīvi dalāmies ar informāciju sociālajos tīklos Facebook un Instagram, kas ļauj mums sazināties ar lasītājiem reāllaikā un saņemt no viņiem atsauksmes un atgriezenisko saikni.

Žurnāls izveidots 2004. gadā. Sākotnēji tajā publicēja pārskatus par profesionālām izstādēm, tendencēm un interjera izvēli, stāstus par mēbeļu vēsturi, dažādiem interjera stiliem, slaveniem dizaineriem un arhitektiem.

2019. gadā radās jautājums: kādam jābūt žurnālam nākotnē, lai tas virzītos uz priekšu vienā solī ar laiku? Tika pieņemts lēmums par zīmola maiņu un izstrādāta ilgtermiņa attīstības stratēģija, atjaunināts redakcijas sastāvs, pārskatīts žurnāla saturs un vizuālais tēls. Galvenās redaktores amatā tika uzaicināta Lolita Freidmane, praktizējoša interjera dizainere ar 20 gadu pieredzi.

“MŪSU MISIJA: UZLABOT DZĪVES KVALITĀTI, IEDVESMOT UN IZGLĪTOT”

“Neraugoties uz vizuālā satura nenoliedzamo priekšrocību mediju telpā, mēs cenšamies saglabāt vārda kultūru, veidojot informatīvu un izglītojošu saturu dizaina un interjera nozares profesionāļiem. Visiem tiem, kam nav vienaldzīga dzīves telpas kvalitāte, māksla un tehnoloģijas. Mūsdienās ar “Instagram” bilžu pārpilnību un tekstu apjoma samazināšanos akūti jūtams izglītojošo un skaidrojošo materiālu trūkums. Trūkst jēgpilna satura, kas ļauj lasītājam nonākt līdz tēmas dziļākajai būtībai. 

Mēs piedāvājam lasītājiem tieši šādus materiālus: aktuālus, interesantus, skaidrojošus par to, kas un kāpēc notiek pasaulē un ar cilvēku, kas jauns dizaina un arhitektūras pasaulē. Mēs neaprobežojamies tikai tendenču pārskatiem, bet iedziļināmies tēmā, atklājam to un izvēlamies vissvarīgāko no milzīgās informācijas plūsmas.”

Lolita Freidmane, galvenā redaktore

Mūsu priekšrocības

  • Mēs neesam kādas izdevniecības projekts, tāpēc mūsu redakcijas politika ir neatkarīga, radoša, mēs galvenokārt esam vērsti uz kvalitatīva satura radīšanu un nozares speciālistu iesaisti.
  • Žurnāls ir izveidots pēc profesionāļu kopienas iniciatīvas, kam arhitektūra, dizains un interjers ir aicinājums un dzīvesveids.
  • Mēs esam vienīgais bilingvālais interjera un dizaina izdevums Baltijā, kas raksta krievu un latviešu valodā.
  • Mūsu žurnāls ir nozares izdevums profesionāļiem, taču mēs stāstām par sarežģītām lietām saprotamā valodā, lai tas būtu interesanti arī tiem, kam dizains un interjers nav profesija, bet aizraušanās.
  • Mēs atspoguļojam starptautiskus notikumus, paplašinot mūsu auditorijas redzesloku.
  • Sekojam līdzi laikam un sniedzam jaunāko informāciju par tehnoloģijām un tendencēm.

Mēs neapstājamies pie sasniegtā un cenšamies sasniegt vēl vairāk, tāpēc 2021. gadā plānojam atvērt tiešsaistes platformu PRO+. Tās mērķis ir apvienot ekspertus un klientus, radīt iespēju dalīties ar noderīgiem kontaktiem, tirgus jaunumiem un sazināties atklāta kluba formātā. Mēs strādājam, lai organizēju un vadītu bezsaistes pasākumus, kas veltīti dizainam un interjeram.

Galvenā redaktore
Lolita Freidmane
[email protected]

Redaktore
Olga Dolina
[email protected]

Reklāmas projektu vadītāja
Sandra Tropa-Gaile
[email protected]
+371 20027579

Tehniskais direktors  
Ģirts Freidmanis 
[email protected]

Sociālo tīklu menedžere 
Anete Siņavska
[email protected]

REKLĀMA

Mēs kā mediju aģentūra piedāvājam ne tikai iegādāties reklāmas vietu drukātā izdevumā, bet arī izstrādāt individuālu reklāmu mediju platformā www.interiormagazine.lv, Youtube kanālā un populārākajos sociālajos tīklos. 

Kā arī piedāvājam:

– zīmola publicitātes materiāla sagatavošanu un izvietošanu ar iespēju integrēt jūsu produktu vai pakalpojumu videosaturā (QR kods vai saite uz jūsu vietni, profilu),

– informatīva raksta sagatavošanu un izvietošanu ar iespēju integrēt jūsu produktu vai pakalpojumu videosaturā (QR kods vai saite uz jūsu vietni, profilu),

– videoreklāmu veidošanu un izvietošanu: intervijas, sarunas vai diskusijas par attiecīgu tēmu (mērķauditorija – dizaineri, arhitekti, nekustamā īpašuma un būvniecības speciālisti, kā arī visi, kas plāno remontēt vai labiekārtot mājokli),

– izstrādājumu/preču izvietošanu žurnāla lappusēs ar īsu to priekšrocību aprakstu (atbilstoši piedāvātā priekšmetam saturam),

– individuālu reklāmas projektu izstrāde.

Mēs vienmēr esam atvērti sadarbībai, konstruktīviem priekšlikumiem un kopīgiem projektiem!

Kopīgot